ویداکمپانی

ساخت موشن گرافیک

ساخت موشن گرافیک

ما در شرکت ویستا فناور ویدا (ویدا کمپانی ) خدمت مخصوصی برای ساخت موشن گرافیک در نظر گرفته ایم.شما می توانید برند تجاری  خود را بصورت موشن گرافیک به معرض دید همگان قرار دهید.

تماس با ما و مشاوره رایگان

۰۲۶۳۷۳۱۰۹۷۰- ۰۹۰۳۹۵۳۰۴۰۷

خدمات دیگری که در ویدا کمپانی انجام میشود شامل  ساخت موزیک ویدئو , ساخت انیمیشن تبلیغاتی , ساخت تیزر تبلیغاتی , تولید فیلم صنعتی ، عکاسی صنعتی و… می باشد.

نحوه‌ی ساخت موشن گرافیک‌

نحوه‌ی ساخت تیزر موشن گرافیک‌ به این صورت می‌باشد که ابتدا سناریویی طبق نیاز مخاطب نوشته می‌شود، سپس گرافیک آن (صحنه‌ها و کاراکترها، المان‌های موجود در صحنه) توسط نرم افزارهای گرافیک طراحی می‌شود.بعد از آن در نرم افزارهایی مانند ادوب افترافکت به گرافیک‌های طراحی شده حرکت و جان بخشیده و صحنه‌ها و کاراکترهای متحرک را ایجاد می‌کنند. سپس بر روی آن صداگذاری انجام می‌شود تا بتوان هر پیامی که مدنظر است را به مخاطب انتقال داد.

 

تعرفه ساخت موشن گرافیک و تعرفه ساخت انیمیشن ۲ بعدی در شرکت ویستا فناور ویدا با پایین‌ترین هزینه و کیفیت عالی را می‌توانید در زیر مشاهده کنید، برای اطلاعات بیشتر در زمینه‌ی ساخت انیمیشن ۳بعدی، ساخت تیزر رئال، ساخت پیکسلیشن و ساخت لوگواستیشن ، عکاسی صنعتی نیز می‌توانید به بخش مربوطه مراجعه کنید.

جهت مشاوره، اطلاعات بیشتر و  سفارش ساخت موشن گرافیک و ساخت انیمیشن تبلیغاتی  تماس بگیرید.

نمونه موشن گرافیک

سطح
قیمت(دقیقه ای)
پلن برنز (انیمیت سطح متوسط+صحنه و کاراکتر آماده+صداگذاری) ۳,۵۰۰,۰۰۰ تومان
پلن نقره ای(انیمیت سطح متوسط+صحنه آماده+کاراکتر اختصاصی+صداگذاری) ۵,۵۰۰,۰۰۰تومان
 پلن طلایی(انیمیت سطح متوسط+صحنه و کاراکتر اختصاصی+صداگذاری) ۷,۵۰۰,۰۰۰ تومان
 پلن الماس(انیمیت سطح حرفه ای+صحنه و کاراکتر اختصاصی+صداگذاری) ۹,۵۰۰,۰۰۰ تومان