تولید فیلم صنعتی

 

ساخت فیلم صنعتی می‌تواند فروش محصولات شما را متحول سازد.

چرا تولید و ساخت فیلم صنعتی می‌تواند تا این مقدار تاثیرگذار باشد؟

وقتی صاحبان کسب و کار و تولیدی‌های صنعتی، نگران بازگشت سرمایه‌ی خودشان هستند می‌توان با بالا بردن سهم فروش توسط معرفی محصول این نگرانی  را از بین برد!

یکی از بهترین روش‌ها در افزایش فروش محصولات، استفاده از معرفی خدمات و محصولات توسط کلیپ صنعتی است. لازم است به این امر توجه کرد که ساخت فیلم صنعتی با ساخت تیزر متفاوت می‌باشد.

ساخت تیزر تبلیغاتی

 

جهت دیدن نمونه تیزرهای تبلیغاتی  و مستند کلیک کنید.

 

تبلیغ یکی از اهداف ساخت تیزر صنعتی است نه همه‌ی آن

تیزر صنعتی  به این منظور ساخته می‌شود که نوعی تبلیغ برای برند و محصول آن باشد، اما فقط  تبلیغ یکی از اهداف ساخت تیزر صنعتی نیست. اهداف اصلی دیگر، القای پیام درست به مخاطبان، ایجاد محبوبیت برند، کسب شهرت برند  و محصول، ایجاد ارتباط با مخاطبان برای انجام برخی همکاری‌ها و … می باشد.

خیلی اوقات صاحبان صنایع این موضوع را فراموش می کنند که در ساخت کلیپ صنعتی، باید اهدافی چندگانه را دنبال کنند.

محصولاتی که در حوزه‌ی صنعتی تولید می‌شوند اغلب در قالب ساخت کلیپ صنعتی ارائه می‌شوند. این امر باعث می‌شود هم بینش درستی از محصول و صنعت برای مخاطبان و مصرف کنندگان به وجود بیاید، هم آگاهی از برند و محصول پدید آید.

  برای اطلاعات بیشتر در زمینه‌ی ساخت انیمیشن تبلیغاتی ،ساخت تیزر رئال، ساخت موشن گرافیک، عکاسی مدلینگ، طراحی گرافیک، مدلسازی سه بعدی،  ساخت انیمیشن ۳بعدی، ساخت استاپ موشن و ساخت لوگو موشن ، عکاسی صنعتی ، ساخت موزیک ویدیو، ساخت فیلم صنعتی،  طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن، طراحی کاراکتر  در شرکت تبلیغاتی ویدا نیز می‌توانید به بخش مربوطه مراجعه کنید.

حهت مشاوره و سفارش ساخت فیلم صنعتی و برآورد هزینه دقیق ساخت فیلم صنعتی خود با ما تماس بگیرید.