طراحی و مدل سازی سه بعدی

طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان

طراحی و مدلسازی اجسام ، محصولات و شخصیت

 

 

ساخت مدل سه بعدی از یک کار که هنوز به صورت نهایی در نیامده است و یا پروژه‌ای که نیاز است از تمام زوایای خودبه مخاطبین نشان داده شود این روزها کاربرد فراوانی دارد. اجرای سه بعدی موجب انتقال درک بهتری از یک موضوع یا پروژه با بالاترین کیفیت به مخاطب می شود.

مدلی که طراحی می شود باید حس واقعی بودن را به مخاطب منتقل کند که این کار با متریال ها و نورپردازی های مناسب بر روی مدل انجام میشود تا ویژگی های مدل به خوبی در فضای دیجیتال قابل مشاهده شود.

مدل سازی سه بعدی در طیف گسترده ای از زمینه ها، از جمله مهندسی، معماری، سرگرمی، فیلم، جلوه های ویژه، توسعه بازی و تبلیغات تجاری استفاده می شود.

مدل سازی سه بعدی در طراحی های ساختمان

 

با طراحی سه بعدی می توانید رویاهایتان را به واقعیت تبدبل کنید! امروزه طراحی سه بعدی به عنوان یک حرفه و صنعت در دنیا میتواند تصورات شما از یک طراحی معماری و دکوراسیون را قبل از اجرا با کمترین هزینه به نمایش بگذارد.

طراحی ساختمان ها همواره یک کار بسیار دقیق بوده و نیاز به تخصص و تجربه خاصی از بالاترین درجه را دارد. با این حال از زمان آغاز تا کنون مدل سازی سه بعدی دستخوش تغییرات زیادی بوده است.

استفاده از نرم افزار طراحی ۳ بعدی به این معنی است که هرگونه تغییری میتوان در هر مرحله از پروژه انجام داد! به طور مثال معمار یک پروژه انواع مختلفی از یک طرح را به مشتری نشان میدهد و مشکل های احتمالی با سلیقه ی مشتری را در هر مرحله میتواند رفع کند. این رویکرد در معماری و طرح های زمان های دور، قطعا امکان پذیر نبود. این که به مشتری توضیح دهند که ساختار نهایی پروژه مورد نظراشان به شکل خواهد بود، کار بسیار دشواری بود. همه چیز بر اساس مفروضات بود و این بدان معنی بود که تمام پروژه ها آن قدر تکرار می شد تا انتظارات مشتری را برآورده کند.

با این وجود با استفاده از نرم افزار های مدل سازی سه بعدی، بسیاری از پروژه ها را می توان به دلخواه طراحان و مشتریان، با کار کمتر و نتایج سریعتر و موثرتری به سرانجام رساند. خلق یک طرح مجازی تصویر دقیق تری از آنچه که باید ساخته شود، بدون هیچ ابهامی به مشتری می دهد.

کمپانی ویدا آماده انجام مدل سازی محصولات و یا پروژه های معماری و دکوراسیون شما با استفاده از نرم افزارهای قدرتمندی مانند ۳d max می باشد. برای مدلسازی و ساخت یک انیمیشن از مدل و یا ساختمان خود با ما تماس بگیرید.

 

 

 

طراحی و مدلسازی سه بعدی پروژه شهرک سازی در کرج

طراحی و مدلسازی سه بعدی دکوراسیون داخلی و خارجی و انیمیشن پروژه مجتمع تجاری الحیات دبی

 

طراحی، مدلسازی و انیمیشن سه بعدی بخشی از یک مجتمع تجاری در قم

انیمیشن معماری

طراحی ، مدلسازی سه بعدی و انیمیشن یک ملک صنعتی

 

طراحی و مدلسازی سه بعدی ویلا و محوطه سازی

 

 

لطفا برای دیدن فیلم های با کیفیت تماس بگیرید.

طراحی و مدلسازی سه بعدی